PROCEDURA FUNKCJONOWANIA ZESPOŁU PLACÓWEK EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYCH I REHABILITACYJNYCH W STEMPLEWIE OD 1 WRZEŚNIA 2020 R.
Celem niniejszej procedury jest usystematyzowanie działań pracowników, rodziców oraz Dyrekcji w celu zachowania bezpieczeństwa i higienicznych warunków w czasie zajęć organizowanych przez Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie od 1 września 2020 r. Prosimy o pobranie n/w załączników i zapoznanie się z ich treścią w celu stosowania od 1 września 2020 r.
Dyrektor
Andrzej Zielonka
Do pobrania :
1.Procedura funkcjonowania ZPEWiR w Stemplewie od 01-09-2020
2. Bezpieczny powrót do szkoły - informacje dla rodziców
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice!
Wielkimi krokami zbliża się nowy rok szkolny 2020/2021. Resort edukacji, we współpracy z GIS i Ministerstwem Zdrowia, sporządził wytyczne dotyczące organizacji pracy w szkołach. Aktualnie opracowywane są procedury bezpiecznego funkcjonowania w czasie pandemii w naszej placówce. Wszystkie informacje zostaną zamieszczone na stronie szkoły do 28 sierpnia. Rozpoczęcie roku odbędzie się tradycyjnie 1 września wg ustalonego harmonogramu.
9.00 Przedszkole
10.00 SOSW
11.00 MOS
Już wkrótce się spotkamy, do zobaczenia!
Andrzej Zielonka
Dyrektor ZPEWiR w Stemplewie
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - referent ds. księgowości
Dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referent ds. księgowości
Data ogłoszenia: 2020-08-21
- Nazwa i adres jednostki:
Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie
Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
- Określenie stanowiska urzędniczego:
referent ds. księgowości
- Liczba lub wymiar etatu: 1/1
- Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe – dotyczy osób z wykształceniem średnim w zakresie zbliżonym do charakteru pracy na stanowisku, na które prowadzony jest nabór
- Biegła obsługa programu Microsoft Office
- Stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- Ma nieposzlakowaną opinię,
- Posiada obywatelstwo polskie
- Posiada zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- znajomość regulacji prawnych w zakresie:
– ustawy o rachunkowości,
– ustawy o finansach publicznych,
– Kodeksu Pracy,
– Karty Nauczyciela,
– sprawozdawczości budżetowej,
– administracji samorządowej,
- znajomość zagadnień księgowych, płacowych oraz ubezpieczeniowych
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
- umiejętność współpracy w zespole;
- odporność na stres;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista;
- rzetelność,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Dekretacja dokumentów księgowych,
- Przygotowywanie rachunków i not za wyżywienie, kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- Uzgadnianie stanu zobowiązań,
- Uzgadnianie sald kont księgi głównej i pomocniczych,
- Uzgadnianie stanu księgowego ze spisami z natury,
- Prowadzenie dokumentacji związanej z dokształcaniem pracowników,
- Pomoc w sporządzaniu sprawozdań statystycznych do GUS,
- Pomoc w rozliczeniu dotacji, dotacji z funduszu europejskiego, młodocianych,
- Przygotowywanie rozeznań cenowych w jednostce,
- Dopilnowanie terminowego rozliczania zobowiązań,
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- Prowadzenie dokumentacji i wszelkich innych prac związanych z wyposażeniem placówki (ewidencja środków trwałych i pozostałych środków trwałych np. przemieszczenie, likwidacja, inwentaryzacja),
- Wnioskowanie w sprawie terminów przeprowadzania i składu osobowego komisji inwentarzowej dla przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej i inwentaryzacji doraźnych. Instruowanie komisji inwentaryzacyjnej o ich zadaniach, uprawnieniach i obowiązkach,
- Występowanie z wnioskami w przypadku stwierdzenia różnic inwentaryzacyjnych,
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
i umiejętności (jeśli kandydat takie posiada), - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o braku ograniczeń w korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- klauzula informacyjna dla kandydata,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydata stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia.
- Warunki pracy na stanowisku:
- praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym,
- praca w budynku ZPEWIR Stemplew 35, 99-140 Świnice Warckie
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- praca w zespole,
- codzienny kontakt telefoniczny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście w sekretariacie Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie formatu A4 oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – referent ds. administracji w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.08.2020 r.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (63) 2881106
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.zpewirstemplew.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Szkole.
Przewidywany termin rozmowy kwalifikacyjnej to 01.09.2020 r.
Ogłoszenie o naborze opublikowano w BIP oraz umieszczono na tablicy informacyjnej w Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w dniu 21.08.2020 r.
Dyrektor – Andrzej Zielonka
Załączniki:
3. Oświadczenie
Zapytanie ofertowe na: Doposażenie w pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt TIK
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w pomoce dydaktyczne, wyposażenie oraz sprzęt TIK dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie w ramach projektu RPLD.11.01.01-10-B020/19-00 pn. „Ku przygodzie w Stemplewie” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, realizowanego przez Powiat Łęczycki Pl. T. Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca / Zespół Placówek Edukacyjno-Wychowawczych i Rehabilitacyjnych w Stemplewie
SZCZEGÓŁY : Zapytanie ofertowe na wyposażenie.
Wszystkie załączniki do pobrania na BIP
PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERTY Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych, szkoleń i kursów
PROTOKÓŁ Z WYBORU OFERTY "Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych, szkoleń i kursów" w załączeniu.
Załącznik: Protokół komisji.